Великобудищанська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів - Суспільно-гуманітарних дисциплін

Великобудищанська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів Гадяцької районної ради Полтавської області

Меню сайту
Форма входу
Пошук

Суспільно-гуманітарних дисциплін

                                               І. ВСТУП

     Методоб'єднання вчителів суспільно-гуманітраних дисциплін продовжувало працювати над удосконаленням пізнавальної та творчої активності на уроках, виховання патріотизму та гуманності під час навчальної діяльності учнів.
  Усі члени методоб'єднання впроваджують на уроках елементи нових педагогічних технологій, передплачують фахові видання, вивчають та вико-ристовують передовий педагогічний досвід шляхом взаємовідвідування уроків, самоосвіти, семінарських занять. З метою підвищення фахового рівня, вивчення та узагальнення досвіду вчителі української мови та літератури Ко-зороз Н. І. та Василенко Н. І. дали відкриті уроки, підготували матеріали на ярмарку педтехнологій.
   Усі вчителі провели предметні тижні, випустили предметні газети. Згідно плану було випущено журнал «Самоосвіта», газету «Шкільні вісті». 
Виконуючи план заходів по вивченню стану навчально-виховної роботи та якості знань учнів, було проведено діагностичні контрольні роботи, перевірявся стан ведення учнівських зошитів.
   Активно працювали члени методоб'єднання з обдарованими учнями. 
   Підсумки з української мови та літератури:
Карпенко І. – ІІІ місце на районній олімпіаді;
  ІІ місце на обласній олімпіаді;
  І місце в районному та ІІІ місце в обласному конкурсі  
  МАН;
Ковтун І. – І місце в районному та ІІ місце в обласному конкурсі МАН;
Лагута Д. – ІІ місце в районній олімпіаді з української мови; 
Даниленко О. – ІІІ місце в районному конкурсі ім. П. Яцика;
Остроушко О., Строкань В., Сіддікі М., Сукач В. – лауреати 
  Всеукраїнського конкурсу «Лицарі українського 
  романтичного світосприйняття»;
із зарубіжної літератури:
Лагута Д. – ІІІ місце в районній олімпіаді із зарубіжної літератури.

ЗАВДАННЯ НА 2010 – 2011 Н. Р.

1. Продовжувати розвивати творчі здібності та вдосконалювати якість знань учнів через оптимізацію навчального процесу, розвиток індивідуальних творчих здібностей.
2. З метою висвітлення результатів діяльності учнівського та педагогічного колективу сприяти підготовці та випуску журналу «Самоосвіта», газети «Шкільні вісті» (відповідальні Василенко Н.І., Коробка С.І., Кисіль В.О.).

ІІ. ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ВЧИТЕЛІВ І ОРГАНІЗАЦІЯ 
САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ

У цьому навчальному році вчителі кафедри ставлять перед собою завдання:
1. Активно запроваджувати нові педагогічні технології.
2. Систематично займатися самоосвітою, брати участь у роботі семінарів районного методичного об'єднання.
3. З метою підвищення фахового рівня та обміну досвідом відвідувати уроки колег.
4. З метою підвищення методичного рівня передплатити фахову пресу.

ІІІ. ВИВЧЕННЯ, УЗАГАЛЬНЕННЯ ТА ВПРОВАДЖЕННЯ ПЕРЕДО-ВОГО ПЕДАГОГІЧНОГО ДОСВІДУ

1. Усім членам методоб'єднання дати відкриті уроки, провести предметні тижні.
2. Взяти участь у конкурсі «Учитель року».
3. Представити роботи на ярмарок педагогічних технологій.
4. Творчо впроваджувати передовий педагогічний досвід кращих учителів школи, району, області, країни.
5. Продовжувати працювати над визначеними проблемами.



ІV. ЗАХОДИ ПО ВИВЧЕННЮ СТАНУ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОЇ РОБОТИ ТА ПІДВИЩЕННЮ ЯКОСТІ ЗНАНЬ УЧНІВ

1. У кожному класі провести діагностичні контрольні роботи з української мови.
2. Підготувати учнів для участі у внутрішкільних та районних олімпіадах, конкурсах.
3. Провести підсумкові контрольні роботи з української мови.
4. Згідно плану роботи школи перевірити стан ведення зошитів.

ТЕМАТИКА ЗАСІДАНЬ методичного
об’єднання

І ЗАСІДАННЯ
1. Опрацювання методичних вимог, рекомендацій щодо вивчення предметів суспільно-гуманітарного профілю та оформлення в класному журналі результатів навчальних досягнень учнів.
2. Опрацювання «Вимог до виконання письмових робіт та ведення і перевірки зошитів».
3. Ознайомлення із змінами в програмі з української мови та літератури (Василенко Н. І.).
4. Обговорення плану роботи методоб'єднання на 2010 – 2011 н. р. 
5. Вимоги щодо структури й особливостей проведення уроків виразного читання (Козороз Н. І.)
6. Знайомство з новинами психолого-педагогічної преси.

ІІ ЗАСІДАННЯ
1. Інформація про хід підготовки та проведення олімпіад, конкурсів (учителі-предметники).
2. Звіт про роботу в секції МАН (керівники секцій).
3. Вивчення історії рідного краю на основі місцевого матеріалу (Сват-ковський В.І.).
4. Новини психолого-педагогічної преси.

ІІІ ЗАСІДАННЯ
1. Обговорення результатів районних олімпіад, конкурсів, підсумкових контрольних робіт за І семестр.
2. Інформація про підготовку матеріалів до ярмарку педагогічних технологій (учителі-предметники).
3. Компаративний аналіз творів світової та української літератури (Ко-робка С.І.).
4. Новини психолого-педагогічної преси.

ІV ЗАСІДАННЯ
1. Підсумки роботи методоб'єднання за 2010-2011 н. р.(Василенко Н.І.)
2. Ознайомлення з інструктивно-методичними матеріалами щодо проведення ДПА (Козороз Н.І.).
3. Формування міжкультурних зв’язків на уроках англійської мови шляхом запровадження нових педагогічних технологій (Кисіль В.О.)
4. Новини психолого-педагогічної преси.




Календар
«  Грудень 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031