Великобудищанська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів - Природничо-математичного профілю

Великобудищанська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів Гадяцької районної ради Полтавської області

Меню сайту
Форма входу
Пошук

Природничо-математичного профілю

                                                                                                І. ВСТУП 

   Вирішальне значення для системи шкільної освіти має формуючий вплив предметів природничо-математичного циклу на особистість школярів. Йдеться, насамперед, про розвиток логічного мислення, просторових уявлень та уяви, уваги, пам’яті, позитивних властивостей рис характеру. Знати предмети природничо-математичного циклу – це значить вміти застосовувати здобуті знання на практиці. Цей підхід передбачає не лише засвоєння нових знань, а й способів міркування.
     В 2009 – 2010 н. р. кафедра вчителів природничо-математичного циклу працювала згідно складеного плану. На засіданнях методоб’єднання розгля-дались різноманітні проблеми навчання і виховання дітей, а саме: формуван-ня в учнів національної свідомості, використання диференційованого підходу, організація самостійної роботи на уроках, нетрадиційні форми організації навчальних занять у школі, реалізація між предметних зв’язків, шляхи під-вищення ефективності уроку.
    Були використані такі форми роботи: вивчались навчальні плани, інструктивні та методичні листи Міністерства освіти; заслуховувались і обговорювались доповіді та реферати з актуальних питань навчання і виховання учнів; ознайомлювались з передовим педагогічним досвідом; використання інноваційних технологій, аналізувались відвідані уроки і виховні заходи. Кожен учитель протягом року працював над підвищенням свого фахового рівня, над поповненням класів-кабінетів наочністю, роздатковим матеріалом.
   На своїх уроках вчителі, застосовуючи різні форми і методи навчання: розкривають світ таємниць і відкриттів, світ різноманіття природи, життя та побуту людей. Вчителі приділяли значну увагу обдарованим, здібним учням, та тим, які не виявили великого бажання вчитись. Так, під керівництвом учителів математики, учні взяли участь у Міжнародному математичному конкурсі «Кенгуру».
   Проведені предметні тижні: математики, фізики, географії, інформатики. При проведенні тижнів кожен учитель кафедри намагався зацікавити дітей предметом.
   Використання різного підходу до навчання дозволяє вирішувати голо-вне завдання – давати міцні знання основ наук, звертати більше уваги на удо-сконалення навичок розумової діяльності учнів.
З метою оптимізації навчального плану вчителі провели відкриті уроки та виховні години. Всі вчителі кафедри відвідують районні семінари. Протягом року вчителі випускали предметні газети, збирали матеріали до журналу «Самоосвіта».
   Аналіз роботи вчителів методоб’єднання показав, що підвищився науково-методичний рівень викладання предметів, посилилась увага до виховної та розвивальної функції навчання, до пошуку ефективних форм і методів навчання.

ІІ. ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ВЧИТЕЛІВ І ОРГАНІЗАЦІЯ СА-МОСТІЙНОЇ РОБОТИ

У цьому навчальному році вчителі кафедри ставлять перед собою завдання:
1. Кожному члену кафедри працювати над підвищенням фахового рівня.
2. Підвищувати ефективність кожного уроку, ширше впроваджувати нестандартні уроки.
3. Всім вчителям працювати над обраною проблемою.
4. Під час навчання використовувати наочність, роздатковим матеріал, технічні засоби навчання.
5. Посилити роботу з обдарованими та невстигаючими учнями. Кожному вчителю підготувати учнів для участі в районних олімпіадах та в роботі МАН.
6. Організувати взаємовідвідування уроків та виховних заходів.
7. На високому рівні провести предметні тижні.
8. Взяти участь у ярмарці педтехнологій та конкурсі «Вчитель року».
9. Випустити журнал «Самоосвіта».
10. Постійно ознайомлюватися з новинами психолого-педагогічної та методичної літератури.


ІІІ. ВІДОМОСТІ ПРО ЧЛЕНІВ КАФЕДРИ




ІV. ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ВЧИТЕЛІВ 
І ОРГАНІЗАЦІЯ САМООСВІТНЬОЇ РОБОТИ

1. Кожному членові кафедри систематично підвищувати свій методичний рівень, працювати з додатковою фаховою літературою, оформити підписку на фахові журнали і газети.
2. Творчо використовувати новини педагогічної літератури на своїх уроках.

V. ТЕМИ ПРОБЛЕМ, НАД ЯКИМИ БУДУТЬ ПРАЦЮВАТИ ЧЛЕНИ КАФЕДРИ У 2010-2011 Н. Р.

VІ. ВИВЧЕННЯ, УЗАГАЛЬНЕННЯ ТА ВПРОВАДЖЕННЯ 
ПЕРЕДОВОГО ПЕДАГОГІЧНОГО ДОСВІДУ


VІІ. ЗАХОДИ ПО ВИВЧЕННЮ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОЇ РОБОТИ 
ТА ЯКОСТІ ЗНАНЬ УЧНІВ

1. Провести підсумкові контрольні роботи за І та ІІ семестри 2010 – 2011 н. р.
2. Кожному вчителю взяти участь у підготовці учнів до внутрішньо шкільних та районних олімпіад.
3. Продовжити роботу з учнями в секціях МАН.

ТЕМАТИКА ЗАСІДАНЬ КАФЕДРИ

І ЗАСІДАННЯ
1. Обговорення і затвердження плану роботи кафедри природничо-математичного циклу та плану роботи гуртків.
2. Обговорення навчальних програм, методичних рекомендацій по ви-кладанню предметів.
3. Випуск предметних газет.
4. Робота з обдарованими учнями, підготовка їх до олімпіад.
5. Новини психолого-педагогічної преси.
6. Збір матеріалу та випуск журналу «Самоосвіта».
ІІ ЗАСІДАННЯ
1. Взяти участь у проведенні шкільної та районної олімпіад.
2. Огляд новин методичної літератури.
3. Робота з учнями в секціях МАН.
4. Проведення підсумкових контрольних робіт.
5. Випуск предметних газет.
ІІІ ЗАСІДАННЯ
1. Відвідування, проведення і обговорення відкритих уроків.
2. Підготовка і проведення предметних тижнів.
3. Підготовка і оформлення методичних розробок на ярмарок педтех-нологій.
4. Випуск предметних газет.
5. Інтерактивні технології на уроках географії.
6. Збір матеріалу та випуск журналу «самоосвіта»,
ІV ЗАСІДАННЯ
1. Обговорення інструкції про державну підсумкову атестацію.
2. Звіт учителів про роботу над проблемою.
3. Звіт учителів про роботу в наукових секціях.
4. Звіт голови кафедри про роботу вчителів протягом 2010 – 2011 н. р.


Календар
«  Грудень 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031