Великобудищанська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів - Початкових класів3

Великобудищанська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів Гадяцької районної ради Полтавської області

Меню сайту
Форма входу
Пошук

Початкових класів3

ІІІ засідання

№ п/п
Зміст роботи
Термін виконання
Відповідальний
Примітка
1
Сучасні методи і прийоми проведення занять з позакласного читання
Січень-березень
ПанченкоА.М.

2
Відвідування та обговорення відкритих уроків у початкових класах
Січень-березень
Члени м/о

3
Підготовка і оформлення методичних розробок на ярмарок педтехнологій
Січень-березень
Члени м/о

4
Випуск газети "Пізнайко"
Січень-березень
Строкань В.О.

5
Ознайомлення з новинами психолого-педагогічної літератури
Січень-березень
Деркач К.Я.

ІV засідання

№п/п

Зміст роботи

Термін виконання

Відповідальний

Примітки

1

Підготовка й обговорення текстів під­сумкових контрольних робіт з укр. мо­ви та математики

Квітень-травень

Голова м/о, Семенюта В.М., Панченко А. М

2

Проведення моніторингового дослі­дження якості математичної освіти у початкових класах

Квітень-травень

Семенюта В. М.

3

Організація літнього відпочинку моло­дших школярів

Квітень-травень

Начальник пришкільного табору

4

Підсумок роботи вчителів та виховате­лів початкових класів

Квітень-травень

Голова м/о

5

Опрацювання Положення про ДПА учнів у системі загальної середньої освіти (ОУ№ 18-19, 07.03.08) та мето­дичними рекомендаціями щодо прове­дення підсумкових контрольних робіт у 4 кл. загальноосвітніх навчальних закладів у 2010-2011 н. р.

Квітень-травень

Голова м/о


6

Випуск газети «Пізнайко»

Квітень-травень

Деркач К.Я.


7

Творчий розвиток молодших школярів засобами мистецтв

Квітень-травень

Строкань В.О.


 

РЕКОМЕНДАЦІЇ 

     Для вдосконалення навчально-виховного процесу в новому навчальному році слід звернути увагу на можливі основні шляхи поліпшення якості освіти:

-   розвиток творчих здібностей учнів, індивідуалізацію їх навчання з урахуванням інтересів і нахилів;

-   відображення на кожному етапі освіти різних аспектів людської культури (гуманізація освіти);

-   фундаментальність освіти, що передбачає забезпечення універсальності отриманих знань, вивчення основних теорій, культурно-історичних досягнень людства, можливість використання отриманих знань у життєвих ситуаціях;

-   пріоритет збереження здоров'я учнів, приведення змісту освіти та форм навчання у відповідність до вікових особливостей школярів;

-   раціональне поєднання продуктивної та репродуктивної навчальної діяльності учнів;

-   забезпечення практичної спрямованості освіти шляхом інтеграції змісту освіти;

-   враховувати вимоги до максимально-ефективного оцінювання, а саме:

-   плановий і безперервний характер;

-   спрямованість на реалізацію навчальних програм;

-   передбачати не лише виміри, але й інтерпретацію й судження щодо рівня навчальних досягнень;

-   бути справедливим і рівним, створюючи всім учням однакові сприятливі умови для виявлення рівня своїх навчальних досягнень;

-   заохочуючи учнів до активної участі в навчальному процесі й до самооцінювання, підтримувати бажання до навчання впродовж усього життя;

-   бути спрямованим на розвиток і вдосконалення учнів. 

Робота з молодими спеціалістами

1.   Призначити наставників до молодих спеціалістів.

2.   Проводити індивідуальні бесіди з метою діагностики педагогічно-методичних проблем, що виникають у молодих спеціалістів.

3.   Проводити бесіди по вивченню навчальних програм, календарного планування навчального матеріалу, ведення шкільної документації.

4.   Залучати молодих спеціалістів до відвідування уроків, виховних заходів учителів школи.

5.   Проводити співбесіди по вибору проблеми, над якою працюватиме молодий спеціаліст, підбору відповідної літератури.

6.   Відвідувати уроки та виховні заходи з метою надання медичної допомоги.


Календар
«  Грудень 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031