Великобудищанська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів Гадяцької районної ради Полтавської області

Меню сайту
Форма входу
Пошук

План роботи соціального педагога

ПЛАН

РОБОТИ СОЦІАЛЬНОГО ПЕДАГОГА

ВЕЛИКОБУДИЩАНСЬКОЇ СПЕЦІАЛІЗОВАНОЇ ШКОЛИ І-ІІІ СТУПЕНІВ

ЗОЛОТОВЕРХ АНТОНІНИ ОЛЕКСАНДРІВНИ

НА 2016 – 2017 НАВЧАЛЬНИЙ РІК

І. Аналітична частина

  1. Склад психологічної служби в закладі освіти.

Психологічна служба Великобудищанської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів – 1 працівник (0,5 ставки практичний психолог; 0,5 ставки соціальний педагог).

  1. Нормативно-правові документи, на основі яких укладено план роботи:

1    Закон України «Про освіту».

  1.  Положення про психологічну службу системи освіти України. Наказ МОН України  від 02.07.2009 р. № 616, зареєстровано в Мін’юсті 23.07.2009 р. № 687/16703.
  2. Наказ Міністерства освіти і науки України від 06.08.2013 р. № 1106 «Про затвердження Плану заходів Міністерства освіти і науки щодо розвитку психологічної служби на період до 2017 року».
  3. Наказ ДОН Полтавської ОДА  від 12.09.2013 р. № 321«Про приведення єдиних вимог планування та ведення документації працівників психологічної служби»  
  4. Рішення колегії ДОН Полтавської ОДА від 27.05.2015 р. протокол № 2/2 «Про стан розвитку психологічної служби системи освіти Полтавської області»
  5. Лист  Міністерства освіти і науки України від 17.09.2015 року № 1/9-442 «Про оптимізацію діяльності  працівників психологічної служби»
  6. Закон України "Про освіту«.
  7.  Положення про психологічну службу системи освіти України. Наказ МОН України  від 02.07.2009 р. № 616, зареєстровано в Мін’юсті 23.07.2009 р. № 687/16703.
  8. Наказ Міністерства освіти і науки України від 06.08.2013 р. № 1106 «Про затвердження Плану заходів Міністерства освіти і науки щодо розвитку психологічної служби на період до 2017 року».
  9. Наказ ДОН Полтавської ОДА  від 12.09.2013 р. № 321«Про приведення єдиних вимог планування та ведення документації працівників психологічної служби»  
  10. Рішення колегії ДОН Полтавської ОДА від 27.05.2015 р. протокол № 2/2 «Про стан розвитку психологічної служби системи освіти Полтавської області»
  11. Лист  Міністерства освіти і науки України від 17.09.2015 року № 1/9-442 «Про оптимізацію діяльності  працівників психологічної служби».
  12. Лист МОН України від 22.07.2016 №905 "Про забезпечення  навчальних закладів  практичними психологами  і соціальними педагогами та організацію у 2016-2017 н.р. належного психологічного    супроводу  учасників     навчально  - виховного процессу».
  13.  Наказ ВО від 19.08.2016 № 134 "Про виконання  розпорядження  голови райдержадміністрації від 07.07.2016 № 435 "Про затвердження районного плану заходів із виконання  в 2016 році Загальнодержавної програми "Національний  план дій  щодо реалізації Конвенції ООН про права  дитини" на період  до 2016 року" (надіслано в НЗ 19.08.2016).      
    1. Аналіз учнівського, студентського, педагогічного, батьківського контингенту, на який спрямовані заплановані заходи.

     У школі налічується 11 класів, у яких навчається 101 учень, із них: 1 клас – 5 учнів, 2 клас – 10 учнів, 3 клас – 7 учнів, 4 клас – 8 учнів, 5 клас – 10 учнів, 6 клас – 6 учнів, 7 клас – 12 учнів, 8 клас – 9 учнів, 9 клас – 7 учнів, 10 клас – 7 учень, 11 клас – 20 учнів.

  1. Обґрунтування запланованих видів робіт за результатами виконання плану роботи психологічної служби за попередній навчальний рік. Аналіз статистичних даних: про що свідчать отримані результати психодіагностики, який прогноз розвитку ситуації на майбутнє, які заходи і з яким змістом необхідно запланувати для покращення ситуації, як змінилася ситуація після виконання певної роботи (профілактичної, просвітницької, корекційної, розвивальної).

     Основною метою діяльності соціального педагога в 2015-2016 навчальному році було виявлення дітей, сім’ї яких потребують соціальної підтримки, забезпечення соціально-психологічних умов для розвитку особистості таких учнів. За даними обстеження на обліку перебувало 34 учні «групи ризику».

     Проводилась організаційно-методична робота. У вересні складені соціальні паспорти класів, узагальнені їхні дані. Разом з класними керівниками були обстежені житлово-побутові умови проживання дітей пільгових категорій, складені акти обстеження.

       Здійснювався контроль за адаптацією учнів 1, 5 та 10 класів.

Постійно проводилась діагностика по виявленню „важковиховуваних” учнів.

Проведені соціометричні дослідження класних колективів. Разом з класними керівниками проведена відповідна корекційна робота.

Для учнів 9 і 11 класів проведена діагностика професійної спрямованості і відповідна профорієнтаційна робота: довірчі бесіди зі школярами за результатами тестування, рольові ігри, заняття з елементами тренінгу, години спілкування.

     Був створений гурток програми розвитку ООН в Україні «Сприяння просвітницькій роботі «рівний-рівному» серед молоді України щодо здорового способу життя» (учні 7 класу).

      Кожного кварталу були організовані зустрічі дільничого лікаря з учнями 8 – 11 класів.

      Проводилась групова і індивідуальна консультаційна робота серед вчителів, батьків, учнів. 

      Протягом року проводилась просвітницька діяльність: виступи на методичній раді, лекції для вчителів, батьків; виступи на педрадах, нарадах при директору.

      В 2016 -2017 навчальному році планую продовжувати роботу по соціальному захисту дітей, попередженні та профілактиці негативних явищ в учнівському та сімейному середовищі, в т.ч. жорстокого поводження, правопорушень, вживання психотропних речовин, торгівлі людьми (дітьми), порушення прав людини (дитини),по формуванню в учнів життєвої стійкості.  Проводити індивідуальну роботу з усіма учасниками навчально-виховного процесу, пов’язаного з охороною їх здоров’я шляхом консультацій, спрямованих на розв’язання проблем особистого життя, корекції та проектування життєвого шляху індивідуальності.

  1. Підвищення кваліфікації та атестація працівника, участь у атестації педагогічних працівників закладу освіти.

2015 рік - рік останньої атестації як соціального педагога. 2020 рік – рік   чергової атестації.

  1. Що виконано за планом, що не виконано, через які причини.

Робота за планом виконана.                                                                                                  

ІІ. Цілепокладаюча частина

Проблема, над якою працює заклад

Застосування новітніх педтехнологій та інтерактивних методів як складова особистісно-зорієтованого навчання та виховання учнів.

Проблема, над якою працює соціальний педагог

Формування здорового способу життя в учнівської молоді

Мета (місія) діяльності соціального педагога

Місія соціального педагога в школі: бути гарантом прав та інтересів дітей, створювати комфортні умови для їх життєдіяльності.

Завдання

  1. Соціально-педагогічне забезпечення адаптації учнів 1, 5, 10 класів до навчання в школі.
  2. Моніторинг учнів «групи ризику».
  3. Профілактика негативних явищ у молодіжному середовищі: попередження суїцидальної поведінки дітей і підлітків, насильницьких дій у родині та навчальному закладі.
  4. Формування навичок здорового способу життя у дітей і підлітків шляхом програми «рівний-рівному».
  5. Формування емоційного благополуччя в учнів батьки яких перебували, або перебувають в АТО.
  6. Консультативно-методична допомога всім учасникам навчально-виховного процесу з питань навчання,  виховання і розвитку дітей.

 Очікувані результати:

  1. Створення сприятливого середовища для навчання учнів.
  2. Недопущення:

- проявів агресивної поведінки серед дітей та підлітків.

- проявів рівня насильства серед учнів школи;

- проявів шкідливих звичок;

- проявів конфліктних ситуацій між учасниками навчально-виховного процесу;

   3.  Зменшення низьких навчальних результатів в учнів школи.

   4. Розвиток в учнів здатності самостійного осмислення ситуацій, явищ, фактів, інформації;   формування свого ставлення, власної позиції або рішення до дії, що сприяє вибору успішної професії.

   5.  Підвищення рівня поінформованості, розширення знань у дітей і підлітків про здоров’я, здоровий спосіб життя; формування в них цінностей і життєво важливих переконань; напрацювання необхідних практичних навичок відповідальної поведінки щодо свого життя і здоров’я , а також здоров’я і життя оточуючих.

   6.  Створення позитивного психологічного клімату в шкільному колективі.

   7.  Підвищення власного професійного рівня.

Читати далі>>>

 

Календар
«  Червень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
Гаряча лінія 1
Гаряча лінія 2