Великобудищанська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів - Новини

Великобудищанська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів Гадяцької районної ради Полтавської області

Меню сайту
Форма входу
Пошук

Новини

13 березня 2012 року 

на базі школи відбувся районний семінар 

керівників загальноосвітніх навчальних закладів з теми:

"Фінансово-господарська діяльність керівника навчального закладу у сучасних умовах"

 

 

Програма
районного семінару керівників загальноосвітніх навчальних закладів Гадяцького району
«Фінансов-господарська діяльність керівника навчального закладу у сучасних умовах»
Мета: розглянути правові основи забезпечення фінансово–економічної діяльності керівників навчальних закладів, особливості та механізми поповнення бюджету, надати практичні поради з питань управління шкільним бюджетом. Застерегти керівників від нецільового використання позабюджетних коштів, матеріальних цінностей та послуг.

  Дата проведення: 13.03.2012 р.
 Місце проведення: Великобудищанська
спеціалізована школа І-ІІІ ступенів


9.00 - 9.30 Збір учасників семінару у відділі освіти.
9.30-10.00 Переїзд у Великобудищанську спеціалізовану школу І-ІІІ ступенів.
10.00-10.25 Зустріч керівників навчальних закладів на території навчального закладу
О.В. Геращенко, директор Великобудищанської 
спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів
10.25-10.40  Відкриття семінару. Ознайомлення з планом роботи  
  Смірнова Т.Ю., директор Гадяцького НМЦ
Вхідне діагностування
  Ємець Т.М., методист Гадяцького НМЦ
10.40-10.55 Аналіз стану фінансування загальноосвітніх навчальних закладів району у 2011-2012 навчальному році. Проблеми та реалізація завдань
Лідовий І.Г., начальник відділу освіти
 Гадяцької райдержадміністрації
10.55-11.10 Фінансування освітніх потреб закладу. Майнові повноваження. Формування основного фінансового документа – кошторису та штатного розпису ЗНЗ.
Аколович Н.М., економіст централізованої
бухгалтерії відділу освіти
11.10-11.25 Презентація навчального закладу. Фінансово–господарська діяльність Великобудищанської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів. Успіхи та перспективи.
О.В.Геращенко, директор Великобудищанської 
спеціалізованої школі І-ІІІ ступенів
11.25-11.50 Документальне оформлення операцій з отримання в оренду закладу земельного фонду. З досвіду роботи керівника навчального закладу.
  О.В.Геращенко, директор Великобудищанської спеціалізованої школі І-ІІІ ступенів;
Басараб О.М., директор Рашівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів;
Деркач Ю.Я., директор Плішивецької загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів
11.50-12.05 Джерела формування спеціального фонду кошторису та технології пошуку додаткових ресурсів, передбачені законодавством: гранти, фандрайзинг, благодійні фонди і т.ін.)
Бутенко С.М., директор Гадяцької спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №4
12.05-12.35  Відвертий діалог. Ринкові механізми у поповненні та використанні наявного бюджету (персоніфікованого фінансування).
І.Г.Лідовий, начальник відділу освіти Гадяцької райдержадміністрації;
Ємець Т.М., методист Гадяцького НМЦ
12.35-12.50 Обговорення проекту Положення про атестацію керівників загальноосвітніх навчальних закладів.
  Зозуля О.О., директор Гадяцької гімназії імені Олени Пчілки
  Інзик С.І., директор Книшівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів
12.50-13.20  Підведення підсумків семінару.
Вихідне діагностування. Ємець Т.М., методист Гадяцького НМЦ
13.30 Прийняття рекомендацій. Оголошення
15.00 Закінчення роботи.
Від’їзд учасників семінару.
  
Рекомендації районного семінару 
керівників навчальних закладів з теми:
 

«Фінансово-господарська діяльність керівника 
навчального закладу у сучасних умовах»


Конституція України та Закон України «Про загальну середню освіту» визначають, що держава забезпечує доступність і безоплатність здобуття повної загальної середньої освіти в державних і комунальних навчальних закладах. Суттєвим є визначення джерел та механізмів фінансування шкільної освіти.
Місцеві органи державної виконавчої влади та органи місцевого самоврядування встановлюють обсяги бюджетного фінансування закладів освіти, які є у комунальній власності та забезпечують фінансування витрат на їх утримання; забезпечують зміцнення їх матеріальної бази, господарське обслуговування.
Фінансування здійснюється за рахунок відповідних бюджетів та додаткових джерел фінансування.
Відділ освіти спільно з ЗНЗ формують кошторис навчального закладу. Відповідно до законодавства формування кошторису є непрозорим як для директорів, так і для батьків, громадськості.
Поточні потреби школи забезпечуються в основному коштами батьків чи спонсорів. Ці кошти, як правило, в кошторисі навчального закладу не відображені зовсім. Основи кошторису складають так звані «захищені» статті – кошти на зарплату та комунальні послуги (тепло, електроенергія, вода). Коштів на розвиток школи чи навіть на господарчі потреби майже не залишається. «Дефіцитність» кошторисів шкіл, жорсткі фінансові рамки призводять до пасивності керівників навчальних закладів щодо ефективного господарювання та відповідальності за витрати коштів, а також закономірне небажання частини керівників закладів зробити процес залучення і використання спонсорських та батьківських коштів прозорим і підзвітним.
Частина загальноосвітніх навчальних закладів району вже має досвід роботи з питання поповнення бюджету - залучення позабюджетних коштів. Це школи міста (Гадяцькі спеціалізовані школи І-ІІІ ступенів № 3, 4, №2 імені М.Драгоманова, Гадяцька гімназія ім. Олени Пчілки. Керівники: Сасько А.О., Бутенко С.М., Бурак Л.А., Зозуля О.О.) та Розбишівська, Рашівська, Римарівська загальноосвітні школи І-ІІІ ступенів (керівники:Степка Г.І., Басараб О.М., Власенко О.М.), Плішивецька та Ціпківська загальноосвітні школи І-ІІ ступенів (керівники: Деркач Ю.Я. та Біляк Л.В.).
Для створення належних умов фінансування навчальних закладів є нагальною необхідність не тільки ефективно та оперативно використовувати виділені навчальним закладам бюджетні кошти, але й легальне отримання та використання більше додаткових надходжень (кошти спеціального фонду), зокрема, від оренди приміщень, платних освітніх послуг, отримання грантів, благодійних внесків та інш.
Прозоре надходження додаткових коштів надасть змогу керівникам навчальних закладів вирішувати поточні проблеми утримання навчальних закладів, планово поліпшувати матеріально -технічну базу, стимулювати колективи та створювати сучасні умови для організації навчального процесу.
Виходячи з вищевикладеного учасники семінару 

 РЕКОМЕНДУЮТЬ:

Керівникам навчальних закладів:

1. Опрацювати навчально-наочний посібник для керівників освіти /В. Мархлєвський, Ю.Шукевич, Л.Паращенко та ін. Шкільний бюджет.-К.:Таксон,2011.-156с.(Рекомендовано до друку вченою радою Національної академії державного управління при Президентові України, протокол №176/10-2.3 від 11листопада 2010р. за сприяння Асоціації керівників ЗНЗ Києва, Міжнародного фонду «Відродження»).
  До 01.04.2012

2. Ознайомитись із змістом практико–орієнтованого посібника для директора школи (за загальною редакцією Шукевича Ю.В.-К:Факт,2009.-144с.(Розроблено програмою Інституту відкритого суспільства (м. Будапешт) «Ініціативні реформи місцевого самоврядування та громадських послуг» за підтримки Міжнародного фонду «Відродження».
  До 01.04.2012

3. Брати участь у формуванні та використанні кошторису та нового штатного розпису навчального закладу, яким керуєте.
  Щорічно

4. Урізноманітнити форми надходження позабюджетних коштів.
  Постійно

5. Зробити процес залучення і використання спонсорських та батьківських коштів прозорим і підзвітним.
  Постійно

6. Вивчити питання щодо залучення додаткових коштів від оренди землі.
  До 01.05.2012

7. Сприяти участі педагогічних працівників навчального закладу у проектах міжнародних організацій, які надають гранти для реалізації освітніх проектів.
  Постійно

8. Узагальнити письмові пропозиції щодо проекту Положення про атестацію керівників ЗНЗ.
  До 01.04.2012 

 

 

28 квітня Свято останнього дзвоника для 11 класників!!!
 

Календар
«  Грудень 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031