Великобудищанська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів - Інформатика

Великобудищанська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів Гадяцької районної ради Полтавської області

Меню сайту
Форма входу
Пошук

Інформатика

10 клас                                                                                                                                             Гафічний редактор

Урок №_____                                                                                                                                                    Дата________

Тема.  Створення анімацій.

 Мета:

• навчальна: перевірити засвоєння учнями теми, закріпити навички роботи з малюнками, створення нових кольорів, зміна набору кольорів у палітрі, використання можливостей графіч­ного редактора, збереження малюнків;

розвивальна: розвивати мислення, творчу уяву, просторову уяву.

виховна: формування акуратності та уважності при роботі з графічним редактором, вихо­вувати естетичні смаки.

 Тип уроку: урок перевірки знань.

                                                                                                           План уроку

I. Актуалізація опорних знань

II.  Робота учнів за індивідуальними завданнями.

ІІІ. Підсумок уроку

ІV. Домашнє завдання

                                                                                       Хід уроку

I. Актуалізація опорних знань.

 

Інформаційний диктант

1. Що таке комп'ютерна графіка?

2. Як отримуються зображення растрового типу?

3. Як будуються зображення векторного типу?

4. Які формати для збереження графічних зображень ви знаєте?

5. Який тип зображень найчастіше використовують фотографи та художники?

6. Який тип зображень зручніше використовувати для створення схем, графіків, моделюван­ня одягу?

7. Які інструменти для малювання містить графічний редактор Раіnt?

 

II. Робота учнів за індивідуальними завданнями.

Учні працюють за завданням вчителя у двох варіантах.

                                                                                              I варіант

1. Увімкнути ПК.

2. Запустити графічний редактор.

3. Встановити розмір малюнка 20 х 20 см.

4. Користуючись стандартними інструментами, намалюйте будинок (на свій розсуд):

5. Розфарбуйте малюнок так: стіни — зелені, двері — блакитні, вікна — білі.

6. Створіть новий колір зі співвідношенням зеленого — 80, червоного —130, синього — 180.

7. Зафарбуйте дах у створений вами колір.

8. Визначте, яке співвідношення кольорів у жовтому кольорі.

9. Зробіть підпис малюнка « Це мій будинок ».

10. Збережіть малюнок на дискету.

11. Здайте роботу вчителю та вимкніть ПК.

                                                                            II варіант

1. Увімкнути ПК.

2. Запустити графічний редактор.

3. Встановити розмір малюнка 20 х 20 см.

4.Користуючись стандартними інструментами, намалюйте замок (на свій розсуд):

5. Додати до палітри 5 кольорів, якими бажаєте розфарбувати замок.

6. Розфарбувати замок доданими кольорами.

7.Уявіть, що перед замком знаходиться ставок.. Яку картину ви побачите, дивлячись у воду?

8. Створіть побачену картину.

9. Зробіть надпис на малюнку на свій розсуд.

10. Збережіть малюнок на дискету.

11. Здайте роботу вчителеві та вимкніть ПК.

ПІ. Підсумок уроку, оцінювання знань учнів.

ІV. Домашнє завдання.

 

Календар
«  Грудень 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031